Background Image

La factura més transparent de la teva vida

0% sorpreses, 100% tranquilitat
  • check

    Sense sorpreses

  • check

    Sense lletra petita

Vull informació sobre la factura sense sorpreses:

Ens posarem en contacte amb tu ben aviat.

S'ha produït un error, torna-ho a intentar o posa't en contacte amb nosaltres trucant al 1543.

Els nostres plans són honestos i transparents

Preus finals, sense sorpreses ni costos extra

Icona FTTH
Icona mobil

Fibra 300Mb
Mòbil 40GB

37
,00€ mes
Icona FTTH
Icona mobil
Icona mobil

Fibra 600Mb
x2 Mòbil 100GB

45
,00€ mes
Icona FTTH
Icona mobil
Icona mobil
Icona mobil

Fibra 600Mb
x3 Mòbil 100GB

53
,00€ mes
Save Autoconsum

Passa't a l'única factura que no es mou

Descobreix per què el 98 % dels clients valoren la nostra factura amb 5 estrelles

Canvia't en menys de 2 minuts

Icon

Truca

Truca’ns al 1543 o si ho prefereixes et truquem nosaltres.

Icon

Contracta

T'ajudem a escollir el millor pla per a tu i te l'instal·lem quan vulguis

Icon

Estalvia

Paga cada mes el mateix i oblida't de sobresalts

Tens dubtes?

Tenim les respostes!

Quina és la forma de pagament de les factures?
La forma de pagament de les factures dels nostres serveis és per domiciliació bancària.
A quina mensualitat correspon la meva factura?
A Vera facturem a mes vençut, és a dir, la factura emesa en data 02/03/2023 fa referència als consums de febrer, des de l'1 fins el 28 de febrer de 2023.
Per què el preu de la meva factura és més elevat?
Quan la factura té un import més elevat que el preu contractat, el més probable és que tinguis un consum extra en aquesta mensualitat. Els consums extres que pots trobar en les factures són:
  • Consum de dades mòbil (són consums de dades fora de la Unió Europea).
  • Consum d'SMS mòbil (enviaments de missatges de text).
  • Consum de veu mòbil (trucades realitzades fora de la tarifa contractada).
  • Consum de veu telèfon fix (trucades realitzades fora de la tarifa contractada).
  • Targeta SIM (es cobra en la primera mensualitat, per l'activació de cada línia mòbil).
A la teva factura apareixeran tots aquests consums detallats. Si encara tens algun dubte, ens pots trucar al telèfon gratuït 1543.
Com puc canviar el número de compte?
Pots trucar-nos al telèfon gratuït 1543 i et facilitarem un nou document SEPA que hauràs de signar. Quan ens l'hagis retornat tramitarem el canvi perquè ja sigui efectiu en la teva pròxima factura.
Puc rebre la meva factura en paper?
A Vera ens agrada vetllar per la salut del nostre planeta, per això defensem l'estalvi de paper i fem totes les comunicacions de forma digital. De totes maneres, si ho necessites, pots venir a la teva botiga Vera de confiança i l'entregarem en mà.
Com puc descarregar-me la factura?
Cada mes t'enviarem un correu electrònic on trobaràs un enllaç des d'on podràs descarregar-te la factura. Aquest enllaç caduca mensualment. Recorda que també pots consultar totes les teves factures a la teva àrea de client.

Deixa'ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu

Soc client/a de Vera
Accepto les Condicions d' Avís Legal
Enviant les dades... ENVIA

Ens posarem en contacte amb tu ben aviat.

Vera

Et truquem?

Deixa'ns el teu telèfon i ens posarem en contacte amb tu de seguida.
Soc client/a de Vera
Accepto rebre comunicacions comercials de Vera
Enviant les dades... TRUCA’M GRATIS

Ens posarem en contacte amb tu ben aviat.