Background Image

Telefonia Mòbil

Soc a l’estranger i no em funcionen les dades

22 de juliol de 2024

3 min de lectura

Sabem les ganes que tens d’anar de vacances amb la parella, amics o família i viatjar ben lluny per desconnectar i descobrir nous llocs, però no volem que marxeu sense algunes recomanacions de telefonia mòbil si la teva destinació és a l’estranger. 

  • Per defecte, la teva línia tindrà actiu el roaming de veu, per poder fer i rebre trucades i SMS a les zones 1, 2 i 3. El roaming de dades estarà actiu només en la zona 1; les zones 2 i 3 estaran desactivades per evitar ensurts en la factura.
  • Un cop arribis al país de destinació el teu telèfon es connectarà automàticament a alguna de les xarxes disponibles del país. Rebràs un SMS recordant-te com configurar l’APN i els costos de trucades i dades de la teva destinació. 

Si el teu telèfon mòbil no es connecta automàticament a la xarxa del país, et deixem els passos a seguir perquè puguis gaudir de la millor connexió des de l’estranger. 

Si el teu dispositiu és iOs:

  1. Accedeix a la configuració i dades mòbils.
  2. Dins trobaràs Apps de la SIM o aplicació de la SIM, hauràs de clicar ‘Roaming’ i ‘Automatic Mode’. 
    1. En el cas que no aparegui aquesta opció, hauràs de seleccionar ‘Home’ i tornar a la pantalla anterior per prémer ‘Roaming’ i ‘Automatic Mode’.  
  3. Hauràs d’assegurar-te que tens la itinerància de dades activada. Per fer-ho, accedeix a configuració, selecciona dades mòbils i comprova que està activada. 

 

Si el teu dispositiu és Android:

  1. Accedeix a l’aplicació del mòbil: SIM Vera, Serveis o Servicios Aire, SIM Toolkit, Eines SIM…
  2. Un cop dins, fes clic a ‘Roaming’ i apareixerà un submenú amb les opcions: Home, Broker, Local i Automatic Mode. Selecciona ‘Automatic Mode’ i d’aquesta manera el telèfon detectarà automàticament si estàs a l’estranger o en territori nacional.
  3. Si no apareix aquesta opció, hauràs de seleccionar ‘Broker’, tornar a la pàgina anterior i prémer ‘Roaming’. A continuació apareixerà l’opció ‘Automatic Mode’ i l’hauràs de seleccionar. 
  4. En cas que continuïs sense servei, hauràs de comprovar que tens la itinerància de dades activada. Per fer-ho, hauràs d’anar a configuració, dins de xarxa mòbil i dades mòbils i assegurar-te que està activada. 

Des de Vera et recomanem que visitis la nostra pàgina web (https://www.somvera.cat/roaming) per comprovar tots els detalls de roaming de la zona del país de destinació per no tenir ensurts a la teva factura.  

Si vols assegurar-te que ho tens tot ben configurat, pots venir a la botiga Vera més pròxima i t’ajudarem amb el que necessitis. En el cas que ja estiguis a l’estranger i necessites ajuda, pots trucar al +34933900516 i el nostre equip d’atenció al client t’ajudarà de manera àgil i eficient. 

A Vera volem que aquestes vacances només t’hagis de preocupar de desconnectar i gaudir del viatge.

Imatge de l'autor

Vera

Author

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Deixa'ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu

Soc client/a de Vera
Accepto les Condicions d' Avís Legal
Enviant les dades... ENVIA

Ens posarem en contacte amb tu ben aviat.

Vera

Et truquem?

Deixa'ns el teu telèfon i ens posarem en contacte amb tu de seguida.
Soc client/a de Vera
Accepto rebre comunicacions comercials de Vera
Enviant les dades... TRUCA’M GRATIS

Ens posarem en contacte amb tu ben aviat.