De cap manera! Volem que et quedis a Vera perquè hi estàs a gust, i no per obligació. Només tindràs una permanència de 12 mesos si contractes un dels nostres serveis extra Segona Residència o Superwifi.
La meva tarifa és per sempre?
Sí, et mantindrem la tarifa que has contractat per sempre. I si canvien, podràs contractar les tarifes noves o quedar-te amb la que ja tinguis.
Atenció al Client
Com puc contactar amb Vera si tinc una incidència?
Pots trucar-nos sempre que ho necessites al telèfon gratuït 1543 o visitar la botiga Vera que tinguis més a prop.
Com puc accedir a la meva Àrea de Client?
Pots entrar a la teva Àrea de Client a través d'aquest enllaç. Si és la primera vegada que hi accedeixes, hauràs de crear un usuari amb el teu número de DNI i el correu electrònic. Pots fer-ho clicant aquí.
No recordo les dades d’accés a la meva Àrea de Client
Pots recuperar les dades a través d'aquest enllaç o trucant al telèfon gratuït 1543 i et donarem un cop de mà.
Facturació
Quina és la forma de pagament de les factures?
La forma de pagament de les factures dels nostres serveis és per domiciliació bancària.
A quina mensualitat correspon la meva factura?
A Vera facturem a mes vençut, és a dir, la factura emesa en data 02/03/2023 fa referència als consums de febrer, des de l'1 fins el 28 de febrer de 2023.
Per què el preu de la meva factura és més elevat?
Quan la factura té un import més elevat que el preu contractat, el més probable és que tinguis un consum extra en aquesta mensualitat. Els consums extres que pots trobar en les factures són:
Consum de dades mòbil (són consums de dades fora de la Unió Europea).
Consum d'SMS mòbil (enviaments de missatges de text).
Consum de veu mòbil (trucades realitzades fora de la tarifa contractada).
Consum de veu telèfon fix (trucades realitzades fora de la tarifa contractada).
Targeta SIM (es cobra en la primera mensualitat, per l'activació de cada línia mòbil).
A la teva factura apareixeran tots aquests consums detallats. Si encara tens algun dubte, ens pots trucar al telèfon gratuït 1543.
Com puc canviar el número de compte?
Pots trucar-nos al telèfon gratuït 1543 i et facilitarem un nou document SEPA que hauràs de signar. Quan ens l'hagis retornat tramitarem el canvi perquè ja sigui efectiu en la teva pròxima factura.
Puc rebre la meva factura en paper?
A Vera ens agrada vetllar per la salut del nostre planeta, per això defensem l'estalvi de paper i fem totes les comunicacions de forma digital. De totes maneres, si ho necessites, pots venir a la teva botiga Vera de confiança i l'entregarem en mà.
Com puc descarregar-me la factura?
Cada mes t'enviarem un correu electrònic on trobaràs un enllaç des d'on podràs descarregar-te la factura. Aquest enllaç caduca mensualment. Recorda que també pots consultar totes les teves factures a la teva àrea de client.
Fibra òptica
Quina diferència hi ha entre Mb i MB?
MB (Megabytes) és la mesura que es fa servir a les tarifes de mòbil en la qual contractes un número determinat de Megabytes de descàrrega. És a dir, a mesura que navegues per Internet es van consumint els megabytes contractats i en cas d'esgotar-los, l'Internet va més lent o deixa de funcionar. Mb (Megabits) És la mesura d'amplada de banda que es fa servir per a les tarifes d'Internet a casa. A diferència dels mòbils, no es consumeix a mesura que es navega sinó que és el màxim que pots ocupar simultàniament a l'hora de navegar.
Veig dues xarxes wifi, a quina m’he de connectar?
Els nostres routers generen dues xarxes wifi, una a 2.4GHZ i l'altra a 5GHZ (veuràs que el seu nom acaba amb "5G", tot i que no té res a veure amb el 5G dels mòbils!). La de 5GHZ és més ràpida, però el senyal és més dèbil a l'hora de travessar parets i obstacles.
Et recomanem que connectis només els teus dispositius propers al router a la xarxa de 5GHZ i que connectis tots els mòbils i tauletes a la de 2.4GHZ. Per qualsevol altre dispositiu que estigui en un lloc fix, l'ideal és que passis cable de xarxa des del router per obtenir una velocitat més alta.
Què és la fibra òptica?
La Fibra Òptica és el mitjà de transmissió utilitzat a les millors xarxes de dades. Un filament molt prim de material transparent, vidre o materials plàstics, pel qual s'envien polsos de llum en el seu interior que representen les dades a transmetre. Els principals beneficis que aporta la Fibra Òptica als usuaris és l'alta velocitat (fins a 1000 Mbps) en la descàrrega i pujada de dades i continguts a Internet. A diferència de l'ADSL, la Fibra Òptica es mostra molt més resistent en condicions desfavorables, més segura i més fiable, ja que les fibres no perden llum gràcies a la reflexió total.
Com és la instal·lació de la fibra òptica?
La instal·lació de Fibra Òptica dura unes 3 hores i inclou: router wifi 6 + ONT + cablejat de Fibra Òptica.
El tècnic instal·lador (que vindrà identificat) ha de fer arribar el cable de fibra des del carrer fins a dins de casa teva. Els tècnics sempre que poden aprofiten les canalitzacions i instal·lacions que tingui la casa per passar el cable de fibra fins a la zona on s'instal·larà el router.
Una vegada passat tot el cablejat, el tècnic fa les configuracions pertinents per tal d'assegurar-se que el senyal arriba correctament.
Puc mantenir la instal·lació de fibra òptica que ja tinc si vull contractar Vera?
Per norma general no ho recomanem, tot i això, en funció de la companyia que tinguis contractada abans, es pot aprofitar la instal·lació. Quan l'instal·lador vingui a casa farà una valoració de quina és la millor opció.
M’he de donar de baixa de la meva antiga companyia per a contractar Vera?
Sí, t'has de donar de baixa de la teva antiga companyia. Aconsellem fer la baixa un cop ja tens el teu Internet funcionant amb Vera, així no et quedaràs cap dia sense Internet.
Quina velocitat tindré?
Fins a 1000 Mbits/s simètrics (1000 Mbits/s de pujada i 1000 Mbits/s de baixada), o 300 Mbits/simètrics, depenent del pla contractat.
L'ample de banda contractat és real connectat amb cable Ethernet.
Com puc saber si m’arriba la velocitat contractada?
Pots fer un test de velocitat a speedtest.net. Per obtenir la màxima velocitat, recorda que has de fer el test connectant l'ordinador per cable de xarxa i sense altres dispositius que puguin estar fent servir la connexió.
Tingues en compte que el tipus de dispositiu i el tipus de cable també poden limitar la velocitat.
Per què la connexió em va lenta?
La fibra òptica arriba fins a casa teva a través de cable fent que l'accés d'Internet fins al router arribi o no arribi, però el que no pot és variar la velocitat i anar lent. Per això, gairebé sempre que notis lentitud en la connexió serà per alguna característica de dins de casa. Els casos més comuns són:
Mala cobertura wifi a dins de casa (per massa distància) A mesura que t'allunyes del router el senyal de wifi es debilita i, per tant, la connexió va més lenta. També depèn del material que estiguin fetes les parets o del mobiliari de la casa, ja que poden fer de mur aïllant i no deixant passar les ones wifi. En resum, com més a prop del router, millor! Tots els routers Vera compleixen amb les regulacions de freqüència i potència màxima de transmissió establertes per l'ETSI.
Mala cobertura wifi a dins de casa (per interferències amb altres aparells) Les ones que desprenen altres aparells com microones, impressores, Chromecast… poden interferir en el senyal wifi del router i debilitar la connexió.
Tipus d'activitat, de connexió i de xarxa wifi a la qual estàs connectat Quan necessitis una banda d'amplada molt alta i de manera constant és essencial connectar-se amb cablejat directe al router per no tenir problemes de velocitat. Si estàs a la mateixa habitació que el router, utilitza la xarxa 5Ghz. I si et mous per la resta de la casa, utilitza la de 2,4Ghz.
Les limitacions pròpies de l'aparell Els mateixos dispositius poden ser els causants d'alentir la connexió. Si el dispositiu (mòbil, ordinador...) té poques prestacions, pot rebre el senyal wifi amb menys intensitat creant lentitud en la connexió tant en aquest dispositiu com en la resta.
El senyal del router no m’arriba bé a tota la casa, què puc fer?
Si vius en una casa gran, és possible que el senyal no t'arribi a tot arreu. Qualsevol paret o obstacle redueix la intensitat, i també ho fan les interferències generades per altres dispositius, siguin teus o dels veïns.
En el cas que tinguis una àrea de casa teva sense cobertura Wi-Fi, la solució definitiva és que facis passar un cable de xarxa fins allà i que hi posis un router supletori (truca'ns al 1543 si necessites ajuda). Al mercat hi ha altres solucions (PLC, extensors de senyal) però per la nostra experiència no són tan fiables.
Recorda també que tens dues xarxes Wifi al mateix router, la de 2.4GHZ i la de 5GHZ (la reconeixeràs perquè el seu nom acaba amb "5G"). La de 5GHZ és més ràpida, però el senyal no arriba tan lluny com l'altra i té problemes quan hi ha impediments per superar. Per a dispositius mòbils, recomanem sempre fer servir la de 2.4GHZ.
He fet un test i no m’arriba la velocitat contractada.
Des de Vera et garantim que la velocitat que t'arriba fins al router és la que vas contractar (el tècnic sempre ho comprova quan finalitza la instal·lació).
Per obtenir la màxima velocitat en un test, connecta't sempre per cable al router.
Has de tenir en compte que alguns dispositius i alguns tipus de cable et poden limitar aquesta velocitat.
Evita també que hi hagi altres dispositius fent servir la xarxa en el moment del test
Si, tot i això, la velocitat continua sense ser la contractada, truca'ns al telèfon gratuït 1543 i el nostre equip de suport tècnic revisarà que tot funcioni correctament.
Telefonia mòbil
Quan tindré connexió 5G?
La tecnologia 5G encara no és d'ús massiu. La cobertura es va començar a oferir en algunes grans ciutats a partir de l'any 2021, s'està desplegant gradualment i encara trigarà temps a ser una tecnologia global.
Molts telèfons actuals tampoc no permeten connectar-se a aquesta velocitat i els haurem d'anar substituint per altres de més nous que sí que ens permetran aprofitar els avantatges del 5G.
Què necessito per fer la portabilitat de telèfon mòbil amb Vera?
Per a donar-te d'alta o portabilitat de mòbil amb Vera , només necessites facilitar dades de contacte, una fotocòpia del DNI a dues cares del titular actual de la línia (NIE en cas d'estrangers) i el número del compte corrent.
Què haig de tenir en compte per fer la portabilitat de telèfon mòbil amb Vera?
Per a poder fer la portabilitat, has de tenir en compte que només es pot fer en nom del titular actual de la línia. En cas de tenir una línia de prepagament, és necessari proporcionar el número de la targeta SIM. El terminal mòbil ha de ser lliure per tal que les nostres SIMs funcionin.
Quants dies triga a fer-se la portabilitat de telèfon mòbil?
Des del dia que es tramiten els documents fins que es fa la portabilitat poden passar, de mitjana, uns tres dies laborables.
Em quedaré algun dia sense línia de telèfon mòbil per la portabilitat?
Dies abans d'activar la línia, rebràs un SMS de confirmació amb el dia i hora prevista de la portabilitat. Al dia indicat, veuràs que la teva antiga targeta no funciona, i serà llavors quan hauràs de posar la nova SIM al teu telèfon mòbil i començar a gaudir de Vera.
Quants minuts podré parlar?
Sabies que les tarifes amb trucades il·limitades no existeixen? En realitat ofereixen tants minuts que és pràcticament impossible que te'ls acabis, però no són infinits. En el nostre cas, amb la tarifa de 50 GB i la de 80 GB, tens trucades il·limitades fins a 3000 minuts o 150 destins diferents de telèfons fixes i mòbils nacionals les 24 hores del dia (ús raonable). Un cop superat el límit de la tarifa: 0,20 € establiment de trucada i 0,05 €/minut. Amb la tarifa de GB inacabables, tens trucades il·limitades fins a 6000 minuts o 150 destins diferents de fixes i mòbils nacionals les 24 hores del dia (ús raonable). Un cop superat el límit de la tarifa: 0,20 € establiment de trucada i 0,05 €/minut.
La targeta SIM té cost?
Sí, té un cost 6 € IVA inclòs que es paga una única vegada.
Quin cost tenen les trucades a números amb tarifació especial?
Els números de tarifació especial tenen un cost addicional segons la numeració per la qual comenci.
Si viatjo a l’estranger, puc fer trucades i connectar-me a internet?
Sí, pots trucar i navegar des de qualsevol país.
El roaming a la Unió Europea ha desaparegut i, per tant, les trucades i les dades entraran dins la teva tarifa
Per la resta de països, consulta els preus al telèfon gratuït 1543 o en aquest enllaç.
Recorda que Andorra no forma part de la Unió Europea!
Puc consultar el meu consum de trucades i dades?
I tant! Tens el detall del teu consum a la teva àrea de client a somvera.cat/area-client.
Tinc límit de consum de trucades?
Sí, per seguretat posem a tots els usuaris un consum màxim de 50€ per sobre del preu de la tarifa contractada. Un cop sobrepassat aquest límit, la línia quedarà tallada. Si necessites fer un consum més gran, truca'ns al 1543.
He esgotat les dades d’aquest mes, puc ampliar-les?
Sí, pot trucar-nos al telèfon gratuït 1543 o venir a la teva botiga Vera de confiança. Et demanarem el número de mòbil en qüestió i el titular de la línia, i t'afegirem el paquet addicional que desitgis fins a final de mes.
Per què el meu mòbil mostra que la connexió de dades és LTE?
La connexió LTE (Long Term Evolution, evolució a llarg termini en anglès) és la tecnologia de banda ampla sense fils que en la majoria de casos és equiparable al 4G.
eSIM
Què és una eSIM?
És una targeta SIM virtual que té les mateixes funcions que les targetes físiques. Té l'avantatge que no conté plàstic i s'instal·la molt ràpidament a través d'un codi QR que s'envia per correu electrònic.
Quins dispositius són compatibles amb l’eSIM?
Ho són tots els dispositius que siguin compatibles amb eSIM, a excepció dels rellotges intel·ligents de la marca Apple i els Samsung amb el sistema operatiu Tizen.
Com activo l’eSIM?
S'activa a través d'un codi QR que rebràs al teu correu electrònic i seguint el manual d'instruccions. Si, tot i això, no te'n surts, no pateixis! El nostre equip d'atenció al client està a la teva disposició per donar-te un cop de mà al telèfon gratuït 1543.
Amb l’eSIM tindré roaming?
És clar! Tindràs la mateixa configuració del roaming que amb les targetes SIM.
Quin cost té l’eSIM?
L'eSIM té un cost únic de 12 € (IVA inclòs) que pagaràs en la primera factura.
Com puc aconseguir la meva eSIM?
Si encara no ets client/a de Vera, truca al telèfon gratuït 1543 i t'informarem dels nostres serveis i tarifes. Si ja ets client/a de Vera, truca'ns o vine a la teva botiga Vera de confiança i demana-la.
Puc instal·lar l’eSIM d’un dispositiu en un altre dispositiu per poder utilitzar la línia en aquest segon terminal?
Sí, però tingues en compte que abans hauràs de desinstal·lar l'eSIM del primer dispositiu.
Si reinicialitzo el mòbil he de tornar a instal·lar l’eSIM?
Sí. Si reinicialitzes el mòbil, l'eSIM queda desinstal·lada, i l'hauràs de tornar a activar amb el codi QR que et vam enviar.
Què he de fer si perdo el mòbil?
Hauràs de demanar un duplicat de l'eSIM, perquè només es pot recuperar si es desinstal·la del dispositiu on estava activada. Quan activis el duplicat automàticament es desactivarà l'eSIM del dispositiu que t'han robat. El duplicat té un cost únic de 12€.
Puc canviar de SIM a eSIM?
I tant! Truca'ns al 1543 o vine a les botigues Vera i demana un duplicat en format eSIM. Recorda treure la SIM del mòbil abans d'instal·lar la SIM virtual. Ah, i adeu, plàstics! El planeta t'estarà ben agraït. I si no et convenç, no et preocupis que podràs tornar a la SIM.
L’eSIM té servei de DualSIM?
Sí, l'eSIM té els mateixos serveis que una targeta SIM física. Pots fer-ne un duplicat o demanar una MultiSIM o DualSIM.
Telefonia fixa
Quants dies triga a fer-se la portabilitat de telèfon fix?
Des del dia que es tramiten els documents fins que es fa la portabilitat, triga uns 3 dies laborables.
Quan faig portabilitat amb Vera, em puc quedar algun dia sense telèfon fix?
No. Com que la telefonia de Vera funciona a través d'Internet, programem que es faci la portabilitat per 3 dies després de la instal·lació d'Internet. Aquell mateix dia, t'avisem quan s'hagi fet el canvi.
Puc tenir teleassistència si tinc telefonia amb Vera?
Sí, la telefonia de Vera és totalment compatible amb el servei de teleassistència. Recorda que el telèfon fix de Vera funciona a través d'Internet. Sempre aconsellem notificar l'ús de teleassistència abans de contractar el servei.
Quin cost tenen les trucades a l’estranger?
Les trucades des del telèfon fix a països estrangers tenen un cost diferent de les anomenades nacionals que varia en funció del país i de cada regió dins del país. Consulta els preus trucant al telèfon gratuït 1543.
Què necessito per fer la portabilitat de telèfon fix amb Vera?
Per a contractar fix amb Vera, és necessari contractar o tenir contractat un servei d'Internet Vera. Només necessites una fotocòpia del DNI del titular i una factura del telèfon fix de l'antiga companyia.
Energia
Quin cost té modificar la potència contractada?
Vera Energia gestiona de manera gratuïta les modificacions que necessitis.
Els costos associats a les modificacions que es mostraran a la factura els cobra l'empresa distribuïdora i estan regulats pel Govern.
Com puc baixar la meva potència contractada?
Per baixar la teva potència contractada només ens ho has de dir. Et farem arribar un document que has d'omplir amb les noves potències i que ens hauràs de retornar omplert i signat.
Els costos associats a les modificacions que es mostraran a la factura els cobra l'empresa distribuïdora i estan regulats pel Govern.
El moment en què s'activa la nova potència sol·licitada ens el notificarà l'empresa distribuïdora, i nosaltres t'ho comunicarem a tu.
Què he de fer si tinc una incidència amb l’electricitat de casa meva o ha marxat el llum?
L'empresa responsable de les incidències és la distribuïdora (aquesta empresa no es pot triar i depèn de la zona on visquis). A la factura de Vera Energia t'indiquem quina és la teva empresa distribuïdora i el telèfon d'avaries, perquè puguis contactar amb ells en cas d'incidència.
I si ho necessites, ens pots trucar al telèfon gratuït 1543 i t'ajudarem en tot allò que necessitis.
Com puc pujar la meva potència contractada?
Per pujar la teva potència contractada cal complir una sèrie de requisits que ens exigirà l'empresa distribuïdora.
El subministrament ha d'estar preparat tècnicament per assumir la nova potència que volem contractar. I per això la distribuïdora ens sol·licita el CIE (Certificat d'Instal·lació Elèctrica).
El CIE indica la Potència Màxima Admissible, que vol dir que el Subministrament pot assumir amb total seguretat aquella demanda.
Si no tens un CIE, l'has de demanar al teu instal·lador de confiança.
Et farem arribar un document que has d'omplir amb les noves potències i ens l'has de retornar omplert i signat conjuntament amb el CIE.
Els costos associats a les modificacions que es mostraran a la factura els cobra l'empresa distribuïdora i estan regulats pel Govern.
Què necessito per passar-me a Vera Energia?
Per poder fer el canvi cap a Vera Energia necessitarem el codi CUPS, que pots trobar a qualsevol factura de la llum. Però si ens envies la factura sencera, et farem una comparativa de preus perquè vegis quant et pots estalviar si contractes l'energia 100% verda de Vera.
Tindré algun tall en el servei a causa del canvi de companyia?
No, el canvi serà automàtic al cap d'uns dies de fer la sol·licitud i tu no notaràs res. T'enviarem un correu electrònic per notificar-te la data exacta, aquesta data ens la comunica l'empresa distribuïdora.
Quant tarda el canvi cap a Vera Energia?
Dependrà del que tardi l'empresa distribuïdora en respondre la nostra petició, però el més habitual és que en pocs dies tinguem el canvi fet (t'avisarem de seguida quan s'hagi produït mitjançant un correu electrònic). Això vol dir que rebràs una darrera factura de la teva antiga companyia pel consum d'aquest període, i a partir de la data de canvi ja rebràs les factures mensuals de Vera Energia.
Com sé que l’energia que arriba a casa meva és 100% verda?
A la teva factura mensual podràs veure l'origen de la teva energia. Tota l'energia que comprem a Vera és 100% d'origen renovable. La certificació de l'energia verda es fa de manera oficial per part de la CNMC ( Comisión Nacional de Mercados y Competencia), i es realitza per any natural.
A Vera Energia associem les Garanties d'Origen Renovable a tota l'energia que comercialitzem i, per tant, la teva energia és 100% verda.
Quina potència he de contractar per casa meva?
A la nostra factura t'informem de la potència màxima demandada els últims 14 mesos, si aquesta és molt inferior a la que tens contractada, pots ajustar-la i estalviar una mica més!
Si passes a Vera Energia et mantindrem la potència que ja tens contractada, i quan estiguis amb nosaltres la podràs canviar un cop cada 12 mesos, tal com marca la normativa.
La gestió de les modificacions de potència és gratuïta a Vera. Els costos associats els carrega l'empresa distribuïdora.
Hi ha algun cost per passar-me a Vera Energia?
No, el canvi de companyia és gratuït i transparent per a tu. No hi ha cap instal·lació ni tampoc cap tall en el servei.
Quant pagaré si contracto Vera Energia?
A Vera pagaràs l'energia a preu de cost i el cost de l'accés al mercat.
Superwifi
Què és el Superwifi?
El Superwifi és un sistema de connexió wifi que utilitza diversos punts d'accés (coneguts com a nodes o satèl·lits) per a proporcionar una cobertura ràpida i fiable a qualsevol punt de la llar a través d'un sistema mesh.
Aquest servei es pot contractar com a complement a qualsevol dels plans d'Internet de Vera.
Què és una xarxa mesh?
És una xarxa que funciona amb un router i diversos nodes i que aconsegueix un senyal de més qualitat i cobertura. El router actuarà d'estació base, mentre que els nodes o satèl·lits amplifiquen el senyal.
La diferència principal amb els extensors de xarxa corrents és que en un sistema mesh els nodes es connecten entre ells. Això aporta diversos avantatges, com una única sola xarxa, més gran, i de més qualitat. A diferència de quan utilitzem un repetidor, que cal crear una nova connexió amb el corresponent tall de xarxa, en aquest cas, no hi ha talls.
Què inclou el Superwifi?
El servei extra de Superwifi ve amb un router, un dispositiu satèl·lit i una aplicació que et permet la configuració i gestió de la teva xarxa.
Quants dispositius necessito?
El mínim són dos, el router i el satèl·lit. Per la majoria de cases ja serà suficient, però per cases grans o amb més d'una planta, recomanem agafar un o dos més nodes, segons cada cas.
Necessito un tècnic per a fer la instal·lació?
A Vera t'oferim assistència tècnica amb el nostre personal tècnic especialitzat que t'assessorarà i s'assegurarà que tot queda ben connectat amb la màxima eficiència.Tot i això, si ho prefereixes, et pots fer tu mateix la instal·lació seguint el pas a pas que trobaràs en aquest manual.
Què puc fer amb l’aplicació?
Amb l'aplicació podràs supervisar l'estat de tota la xarxa wifi i els dispositius connectats a ella amb un sol cop d'ull. També et permet comprovar la velocitat de connexió i controlar l'ús del dispositiu en temps real per a modificar i monitorar configuracions com les següents:
Consultar la velocitat de connexió.
Visibilitat dels equips connectats a la xarxa.
Diagnosticar i solucionar problemes.
Control parental per establir horaris d'ús.
Priorització de dispositius segons ampla de banda.
Configurar una xarxa de convidats aïllada.
La instal·lació dels nodes es fa per cable?
El Superwifi permet tant la instal·lació per cable com per wifi. Depenent de com sigui la casa o local, des de Vera et recomanarem una o altre.
Què he de fer si oblido la contrasenya?
Fes clic a “Heu oblidat la contrasenya?” a la pàgina d'inici de sessió i, a continuació, segueix instruccions per restablir-la.
Si em dono de baixa del servei, què faig amb els dispositius?
Els hauràs de retornar a la botiga Vera més propera. En cas que no es retornin, es cobrarà una penalització de 175 €.
Què passa si tinc repetidors auxiliars?
A Vera no oferim servei de manteniment per repetidors. Però si vols gaudir d'un servei més complet, et recomanem que contractis el Superwifi.
Formulari de contacte
Necessites ajuda? Envia el formulari i l'equip d'atenció al client es posarà en contacte amb tu de seguida.