Background Image

Vera

Resolem les preguntes més freqüents

9 d'octubre de 2024

4 min de lectura

Per què quedar-te amb el dubte si a Vera et podem ajudar a trobar la resposta? Ens agrada que els nostres clients resolguin els seus dubtes sobre els nostres serveis i per això us deixem aquí les preguntes més freqüents relacionades amb telefonia mòbil, roaming, fibra òptica, Vera Energia… 

Tindré permanència?

De cap manera! Volem que et quedis a Vera perquè hi estàs a gust, i no per obligació. Només tindràs una permanència de 12 mesos si contractes un dels nostres serveis extra com el Superwifi. Tingues en compte, però, que a Vera et financem el cost d’alta, i només l’hauràs de pagar (150€) si et dones de baixa durant els 3 primers mesos.

Com puc contactar amb Vera si tinc una incidència?

Pots trucar-nos sempre que ho necessites al telèfon gratuït 1543 o visitar la botiga Vera que tinguis més a prop.

Com és la instal·lació de la fibra òptica?

La instal·lació de fibra òptica dura unes 3 hores i inclou: router wifi 6 + ONT + cablejat de fibra òptica.

El tècnic instal·lador (que vindrà identificat de Vera) ha de fer arribar el cable de fibra des del carrer fins a dins de casa teva. Els tècnics sempre que poden aprofiten les canalitzacions i instal·lacions que tingui la casa per passar el cable de fibra fins a la zona on s’instal·larà el router.

Una vegada passat tot el cablejat, el tècnic fa les configuracions pertinents per tal d’assegurar-se que el senyal arriba correctament.

Perquè la connexió em va lenta?

La fibra òptica arriba fins a casa teva a través de cable fent que l’accés d’Internet fins al router arribi o no arribi, però el que no pot és variar la velocitat i anar lent. Per això, gairebé sempre que notis lentitud en la connexió serà per alguna característica de dins de casa. Els casos més comuns són:

  • Mala cobertura wifi a dins de casa (per massa distància) – A mesura que t’allunyes del router el senyal de wifi es debilita i, per tant, la connexió va més lenta. També depèn del material que estiguin fetes les parets o del mobiliari de la casa, ja que poden fer de mur aïllant i no deixant passar les ones wifi. En resum, com més a prop del router, millor! Tots els routers Vera compleixen amb les regulacions de freqüència i potència màxima de transmissió establertes per l’ETSI.
  • Mala cobertura wifi a dins de casa (per interferències amb altres aparells) – Les ones que desprenen altres aparells com microones, impressores, Chromecast… poden interferir en el senyal wifi del router i debilitar la connexió.
  • Tipus d’activitat, de connexió i de xarxa wifi a la qual estàs connectat – Quan necessitis una banda d’amplada molt alta i de manera constant és essencial connectar-se amb cablejat directe al router per no tenir problemes de velocitat. Si estàs a la mateixa habitació que el router, utilitza la xarxa 5Ghz. I si et mous per la resta de la casa, utilitza la de 2,4Ghz.
  • Les limitacions pròpies de l’aparell – Els mateixos dispositius poden ser els causants d’alentir la connexió. Si el dispositiu (mòbil, ordinador…) té poques prestacions, pot rebre el senyal wifi amb menys intensitat creant lentitud en la connexió tant en aquest dispositiu com en la resta.

Si viatjo a l’estranger, puc fer trucades i connectar-me a internet?

Sí, pots trucar i navegar des de qualsevol país.

  • El roaming a la Unió Europea ha desaparegut i, per tant, les trucades i les dades entraran dins la teva tarifa
  • Per la resta de països, consulta els preus al telèfon gratuït 1543 o en aquest enllaç.
  • Recorda que Andorra no forma part de la Unió Europea!

He esgotat les dades d’aquest mes, puc ampliar-les?

Sí, pot trucar-nos al telèfon gratuït 1543 o venir a la teva botiga Vera de confiança. Et demanarem el número de mòbil en qüestió i el titular de la línia, i t’afegirem el paquet addicional que desitgis fins a final de mes.

Què necessito per passar-me a Vera Energia?

Per poder fer el canvi cap a Vera Energia necessitarem el codi CUPS, que pots trobar a qualsevol factura de la llum. Però si ens envies la factura sencera, et farem una comparativa de preus perquè vegis quant et pots estalviar si contractes l’energia 100% verda de Vera.

I si amb aquestes preguntes encara t’has quedat amb el dubte, pots trucar-nos al 1543 o deixar-nos un missatge aquí baix per poder-te donar la resposta a la teva pregunta.

Imatge de l'autor

Vera

Author

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Deixa'ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu

Soc client/a de Vera
Accepto les Condicions d' Avís Legal
Enviant les dades... ENVIA

Ens posarem en contacte amb tu ben aviat.

Vera

Et truquem?

Deixa'ns el teu telèfon i ens posarem en contacte amb tu de seguida.
Soc client/a de Vera
Accepto rebre comunicacions comercials de Vera
Enviant les dades... TRUCA’M GRATIS

Ens posarem en contacte amb tu ben aviat.