9 d'octubre de 2024
4 min de lectura
Per què quedar-te amb el dubte si a Vera et podem ajudar a trobar la resposta? Ens agrada que els nostres clients resolguin els seus dubtes sobre els nostres serveis i per això us deixem aquí les preguntes més freqüents relacionades amb telefonia mòbil, roaming, fibra òptica, Vera Energia…
Tindré permanència?
De cap manera! Volem que et quedis a Vera perquè hi estàs a gust, i no per obligació. Només tindràs una permanència de 12 mesos si contractes un dels nostres serveis extra com el Superwifi. Tingues en compte, però, que a Vera et financem el cost d’alta, i només l’hauràs de pagar (150€) si et dones de baixa durant els 3 primers mesos.
Com puc contactar amb Vera si tinc una incidència?
Pots trucar-nos sempre que ho necessites al telèfon gratuït 1543 o visitar la botiga Vera que tinguis més a prop.
Com és la instal·lació de la fibra òptica?
La instal·lació de fibra òptica dura unes 3 hores i inclou: router wifi 6 + ONT + cablejat de fibra òptica.
El tècnic instal·lador (que vindrà identificat de Vera) ha de fer arribar el cable de fibra des del carrer fins a dins de casa teva. Els tècnics sempre que poden aprofiten les canalitzacions i instal·lacions que tingui la casa per passar el cable de fibra fins a la zona on s’instal·larà el router.
Una vegada passat tot el cablejat, el tècnic fa les configuracions pertinents per tal d’assegurar-se que el senyal arriba correctament.
Perquè la connexió em va lenta?
La fibra òptica arriba fins a casa teva a través de cable fent que l’accés d’Internet fins al router arribi o no arribi, però el que no pot és variar la velocitat i anar lent. Per això, gairebé sempre que notis lentitud en la connexió serà per alguna característica de dins de casa. Els casos més comuns són:
Si viatjo a l’estranger, puc fer trucades i connectar-me a internet?
Sí, pots trucar i navegar des de qualsevol país.
He esgotat les dades d’aquest mes, puc ampliar-les?
Sí, pot trucar-nos al telèfon gratuït 1543 o venir a la teva botiga Vera de confiança. Et demanarem el número de mòbil en qüestió i el titular de la línia, i t’afegirem el paquet addicional que desitgis fins a final de mes.
Què necessito per passar-me a Vera Energia?
Per poder fer el canvi cap a Vera Energia necessitarem el codi CUPS, que pots trobar a qualsevol factura de la llum. Però si ens envies la factura sencera, et farem una comparativa de preus perquè vegis quant et pots estalviar si contractes l’energia 100% verda de Vera.
I si amb aquestes preguntes encara t’has quedat amb el dubte, pots trucar-nos al 1543 o deixar-nos un missatge aquí baix per poder-te donar la resposta a la teva pregunta.
Productes i Serveis
Legal
Sobre nosaltres