Puc rebre la meva factura en paper?
A Vera ens agrada vetllar per la salut del nostre planeta, per això defensem l’estalvi de paper i fem totes les comunicacions de forma digital. De totes maneres, si ho necessites, pots venir a la teva botiga Vera de confiança i l’entregarem en mà.
Com puc canviar el número de compte?
Pots trucar-nos al telèfon gratuït 1543 i et facilitarem un nou document SEPA que hauràs de signar. Quan ens l’hagis retornat tramitarem el canvi perquè ja sigui efectiu en la teva pròxima factura.
No recordo les dades d’accés a la meva Àrea de Client
Pots recuperar les dades a través d’aquest enllaç o trucant al telèfon gratuït 1543 i et donarem un cop de mà.
Com puc accedir a la meva Àrea de Client?
Pots entrar a la teva Àrea de Client a través d’aquest enllaç.Si és la primera vegada que hi accedeixes, hauràs de crear un usuari amb el teu número de DNI i el correu electrònic. Pots fer-ho clicant aquí.
Com puc contactar amb Vera si tinc una incidència?
Pots trucar-nos sempre que ho necessites al telèfon gratuït 1543 o visitar la botiga Vera que tinguis més a prop.
La meva tarifa és per sempre?
Sí, et mantindrem la tarifa que has contractat per sempre. I si canvien, podràs contractar les tarifes noves o quedar-te amb la que ja tinguis.
Tindré permanència?
De cap manera! Volem que et quedis a Vera perquè hi estàs a gust, i no per obligació. Només tindràs una permanència de 12 mesos si contractes un dels nostres serveis extra Segona Residència o Superwifi.