A quina mensualitat correspon la meva factura?
A Vera facturem a mes vençut, és a dir, la factura emesa en data 02/03/2023 fa referència als consums de febrer, des de l’1 fins el 28 de febrer de 2023.
Quina és la forma de pagament de les factures?
La forma de pagament de les factures dels nostres serveis és per domiciliació bancària.
Com puc descarregar-me la factura?
Cada mes t’enviarem un correu electrònic on trobaràs un enllaç des d’on podràs descarregar-te la factura. Aquest enllaç caduca mensualment. Recorda que també pots consultar totes les teves factures a la teva àrea de client.
Puc rebre la meva factura en paper?
A Vera ens agrada vetllar per la salut del nostre planeta, per això defensem l’estalvi de paper i fem totes les comunicacions de forma digital. De totes maneres, si ho necessites, pots venir a la teva botiga Vera de confiança i l’entregarem en mà.
Com puc canviar el número de compte?
Pots trucar-nos al telèfon gratuït 1543 i et facilitarem un nou document SEPA que hauràs de signar. Quan ens l’hagis retornat tramitarem el canvi perquè ja sigui efectiu en la teva pròxima factura.
No recordo les dades d’accés a la meva Àrea de Client
Pots recuperar les dades a través d’aquest enllaç o trucant al telèfon gratuït 1543 i et donarem un cop de mà.
Com puc accedir a la meva Àrea de Client?
Pots entrar a la teva Àrea de Client a través d’aquest enllaç.Si és la primera vegada que hi accedeixes, hauràs de crear un usuari amb el teu número de DNI i el correu electrònic. Pots fer-ho clicant aquí.
Com puc contactar amb Vera si tinc una incidència?
Pots trucar-nos sempre que ho necessites al telèfon gratuït 1543 o visitar la botiga Vera que tinguis més a prop.
La meva tarifa és per sempre?
Sí, et mantindrem la tarifa que has contractat per sempre. I si canvien, podràs contractar les tarifes noves o quedar-te amb la que ja tinguis. En els casos de promocions, hauràs de consultar les condicions específiques de cada oferta.
Tindré permanència?
De cap manera! Volem que et quedis a Vera perquè hi estàs a gust, i no per obligació. Només tindràs una permanència de 12 mesos si contractes un dels nostres serveis extra Segona Residència o Superwifi.