Puc rebre la meva factura en paper?

A Vera ens agrada vetllar per la salut del nostre planeta, per això defensem l’estalvi de paper i fem totes les comunicacions de forma digital. De totes maneres, si ho necessites, pots venir a la teva botiga Vera de confiança i l’entregarem en mà.

Com puc canviar el número de compte?

Pots trucar-nos al telèfon gratuït 1543 i et facilitarem un nou document SEPA que hauràs de signar. Quan ens l’hagis retornat tramitarem el canvi perquè ja sigui efectiu en la teva pròxima factura.

Com puc accedir a la meva Àrea de Client?

Pots entrar a la teva Àrea de Client a través d’aquest enllaç.Si és la primera vegada que hi accedeixes, hauràs de crear un usuari amb el teu número de DNI i el correu electrònic. Pots fer-ho clicant aquí.

La meva tarifa és per sempre?

Sí, et mantindrem la tarifa que has contractat per sempre. I si canvien, podràs contractar les tarifes noves o quedar-te amb la que ja tinguis.

Tindré permanència?

De cap manera! Volem que et quedis a Vera perquè hi estàs a gust, i no per obligació. Només tindràs una permanència de 12 mesos si contractes un dels nostres serveis extra Segona Residència o Superwifi.

Deixa'ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu

Soc client/a de Vera
Accepto les Condicions d' Avís Legal
Enviant les dades... ENVIA

Ens posarem en contacte amb tu ben aviat.

Vera

Et truquem?

Deixa'ns el teu telèfon i ens posarem en contacte amb tu de seguida.
Soc client/a de Vera
Accepto rebre comunicacions comercials de Vera
Enviant les dades... TRUCA’M GRATIS

Ens posarem en contacte amb tu ben aviat.