Puc tenir teleassistència si tinc telefonia amb Vera?
Sí, la telefonia de Vera és totalment compatible amb el servei de teleassistència. Recorda que el telèfon fix de Vera funciona a través d’Internet. Sempre aconsellem notificar l’ús de teleassistència abans de contractar el servei.
Quan faig portabilitat amb Vera, em puc quedar algun dia sense telèfon fix?
No. Com que la telefonia de Vera funciona a través d’Internet, programem que es faci la portabilitat per 3 dies després de la instal·lació d’Internet. Aquell mateix dia, t’avisem quan s’hagi fet el canvi.
Quants dies triga a fer-se la portabilitat de telèfon fix?
Des del dia que es tramiten els documents fins que es fa la portabilitat, triga uns 3 dies laborables.
Què necessito per fer la portabilitat de telèfon fix amb Vera?
Per a contractar fix amb Vera, és necessari contractar o tenir contractat un servei d’Internet Vera. Només necessites una fotocòpia del DNI del titular i una factura del telèfon fix de l’antiga companyia.
L’eSIM té servei de DualSIM?
Sí, l’eSIM té els mateixos serveis que una targeta SIM física. Pots fer-ne un duplicat o demanar una MultiSIM o DualSIM.
Puc canviar de SIM a eSIM?
I tant! Truca’ns al 1543 o vine a les botigues Vera i demana un duplicat en format eSIM. Recorda treure la SIM del mòbil abans d’instal·lar la SIM virtual. Ah, i adeu, plàstics! El planeta t’estarà ben agraït. I si no et convenç, no et preocupis que podràs tornar a la SIM.
Què he de fer si perdo el mòbil?
Hauràs de demanar un duplicat de l’eSIM, perquè només es pot recuperar si es desinstal·la del dispositiu on estava activada. Quan activis el duplicat automàticament es desactivarà l’eSIM del dispositiu que t’han robat. El duplicat té un cost únic de 12€.
Si reinicialitzo el mòbil he de tornar a instal·lar l’eSIM?
Sí. Si reinicialitzes el mòbil, l’eSIM queda desinstal·lada, i l’hauràs de tornar a activar amb el codi QR que et vam enviar.
Puc instal·lar l’eSIM d’un dispositiu en un altre dispositiu per poder utilitzar la línia en aquest segon terminal?
Sí, però tingues en compte que abans hauràs de desinstal·lar l’eSIM del primer dispositiu.
Com puc aconseguir la meva eSIM?
Si encara no ets client/a de Vera, truca al telèfon gratuït 1543 i t’informarem dels nostres serveis i tarifes. Si ja ets client/a de Vera, truca’ns o vine a la teva botiga Vera de confiança i demana-la.